snow

štvrtok, 14. augusta 2014

Summertime Sadness Makeup Tutorial ( foto postup)

Ahojte, zas a znova po dlhej dobe :)
Hneď na začiatok by som sa chcela ospravedlniť (ako vždy, už neviem po koľkýkrát...), že som na blog nič nepridávala... Po pravde nemala som chuť, motiváciu, inšpiráciu. No asi 2 týždne dozadu mi to opäť začalo chýbať.. Rôzne líčenia, fotenia, čítanie vašich komentárov :) Tak som urobila pár zmien na úvodnej stránke ako môžete vidieť, blog už sa nevolá Ourpinkhell ale Kika Konka, čo sa vám možno bude zdať zvlášne, ale ja som na takúto prezývku som zvyknutá, páči sa mi a vystihuje ma omoc viac než ružové peklo .. :) Nejdem ďalej bláboliť, ale môžem sa pustiť do líčenia :)




1. na celé oko nanesieme a rozmažeme bielu ceruzku, pre väčšiu intenzitu farieb.

2. Do vnútorného a vonkajšieho kútika nanesieme ružový tieň a do stredu viečka matný žltý.

3. Prechody medzi farbami rozmažeme tým , že opetovne na seba nanášame oba tiene, čím nám vznikne oranžová. Rovnaký postup zopakujeme aj na dolnom viečku.

4. Ružovú nanesieme aj do očného záhybu a rozmažeme do hora.

5. Nanesieme svetlý tieň pod obočie a do vnútorného kútika a urobíme linku podľa naších preferencií.

6. Na vnútornú linku nanesieme bielu ceruzku, vďaka ktorej sa nám opticky zväčší oko, nanesieme špirálu a podľa chuti aj umelé mihalnice. :)

 A tu máme hotový výsledok, veľmi svieže líčenie, ktoré sa perfektne hodí na leto :)
Dúfam, že sa vám líčenie páčilo a budem veľmi rada, ak mi zanecháte komentár s vašim názorom :) Prajem Pekný deň, Kika :)


13 komentárov:

  1. Krásna hra farieb! podarené! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. ďakujem moc :) už sa teším na nejaké tvoje nové video :3

      Odstrániť
  3. Konečné líčení vypadá moc pěkně! :) Moc ti to sluší! :)
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsi strašně krásná :O A to líčení je super ! :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásný, Máš úžasné očiO:-) zvu tě na giveaway na mém blogu:-)

    passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem moc ! :) určite sa na giveaway pozriem :)

      Odstrániť
  6. naaaadherne toto obdivujem ak to niekto dokaže a hodi sa ti to pekna si velmi:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem moc ! :) určite to dokážeš aj ty, stačí sa držať návodu :)

      Odstrániť
  7. Nádhera, tyhle barvičky zbožňuju :)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...