snow

štvrtok, 1. mája 2014

Spring Makeup Look

Ahojte :)
Konečne sa opäť hlásim, asi po 2 mesiacoch, čo je dosť divné, pretože kedysi som sa blogu venovala o moc častejšie .. No čo vám poviem, chýba inšpirácia, chýba čas a hlavne chýba chuť... Niekedy sa sama seba pýtam : a má to vôbec zmysel ? Má zmysel pokračovať v "beauty" blogu, keď ich je teraz tak neúrekom ? Niekedy si poviem, že to zmysel nemá a preto sa do článkov a líčení ani nepúšťam. No hádam sa moje zmýšľanie onedlho zmení, pretože už o 3 týždne (?@!°;!%!!) MATURUJEM prosím pekne a hádam ma potom zavalí nejaká vlna pozitívne naladenej energie a všetko bude znova tak akomá byť.  Vôbec sa na to necítim, cítim sa tak akurát čím ďalej, tým blbšia a bezradnejšia ... Nevadí, hádam tieto dni čo mi ešte ostávajú poriadne zamakám :)

Tak ale poďme sa venovať líčeniu :) Aj vás niekedy nudí stereotyp pri líčení ? Každý deň ten istý look ? Nemusí to tak byť ! :) Stačí líčenie okoreniť len nejakou sviežou, pastelovou farbou, ktorú milujete. Tak sa stalo aj v mojom prípade - fialovou som totižto posadnutá. Akú máte vy obľúbenú farbu ? Je zaujímavé prečítať si ku nej jej význam - vraj symbolizuje mier, tajomstvo, uzavretosť. Celkom to sedí musím povedať :)
Prichystala som si pre vás aj foto postup, dúfam, že sa vám bude páčiť :) Celé líčenie bolo pomerne jednoduché, to musíte uznať aj sami.





Začíname s podkladovou bázou.

 Na celé pohyblivé viečko nanesieme svetlý tieň, ja som zvolila aj s trblietkami.
 Do očného záhybu nanesieme stredne tmavý hnedý tieň.
 Do vonkajšieho kútika nanesieme tmavo hnedý tieň, ktorý následne rozmažeme.

 Rozjastňovač pod obočie a do vnútorného kútika nesmie chýbať.

 Môj predposledný krok bolo nanesenie špirály, nasadenie umelých rias a jemná čierna linka.

 A na záver hviezda líčenia - fialový tieň na celé spodné viečko a špirála na spodné mihalnice :)




Ako sa vám toto líčenie páčilo ? Aj vy rady okoreníte svoje oči nejakou výraznou farbičkou ? :) Nezabudni mi dať vedieť :)









3 komentáre:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...