snow

sobota, 15. februára 2014

Keď si človek na mestskom výpredaji kúpi MAC



Možno to poznáte, možno nie.
Do schránky vám príde letáčik, že sa vo vašom meste uskutoční výpredaj.
Nič značkové, nič  " slávne" . Obyčajné veci. Ja už tam ani oblečenie nechodím kupovať, skôr len to ich "harampádí" typu : ceruzky na oči, perá, kľúčenky, tiene ....
A tak som si tam ryla aj tento štvrtok .... v lakoch, ceruzkách atď. Nič ma nejako extra nezaujalo, až keď som neprišla ku ďalšiemu košíčku. 
Zaostrila som  a začala sa smiať.
Našla som tam totiž Mac ceruzky.









Áno, nebojte sa , viem, že to nieje Originál. Ani netuším, či vôbec MAC má vysúvacie ceruzky. Ceruzky, ktoré dokonca môžete použiť aj na oči aj na ústa :) Ale za neuveriteľných 2O CENTOV za každú som ich tam proste nemohla nechať :)

Logo sa celkom podobá, nie ? ;o)



Farby sú skvelé. Ja som si zobrala čiernu, modrú, bronzovú (?), ružovú a bordovú. Zobrala som si skoro všetky čo tam mali, nechala som tam len zelenú, ktorú viem, že by som určite nevyužila :)

Farby sú to krásne, to musíte uznať :) Všetky krásne pigmenované, až na tú čiernu...


Ďalej som si zobrala aj tieto dve ceruzky. Len aby sa nepovedalo, keď kazdá stála 15 CENTOV.

Pigmenácia je taktiež skvelá, čierna je krásna čierno- čierna no bohužiaľ mi foťák dosť zožral farby, takže to tak nevypadá...




Nemohla som tam nechať ani tieto dva nádherné tiene, ktoré viem, že rozhodne využijem. Farby sú to krásne, skvele pigmentované, pomerne veľké ( vačšia gramáž ako u Essence mono tieňov) a stáli len a len 35 centov za kus :)








Hnedá sa skvele hodí do očného ohybu a svetlá lesklá béžová s nádychom ružovej sa nádherne hodí či už na rozjastnenie očí, ale aj tváre :)


A nakoniéééc vec, z ktorej som najviac nadšená :) Dlho som pokukovala po drogériách, no nikde tento štetec nemali a tu ho mali za neuveriteľné 1,5O eura! Je krásne jemný, hustý a .. a... ja ho proste milujem :)
Skvele sa dá použiť či už na púder, ale aj na rozjastňovač, bronzer a aj lícenku :) Veľmi multifunkčný štetec :)


 Boli ste aj vy niekedy na takomto výpredaji ? Kde sa u vás koná ? U nás je to vždycky v kine, kde je na to dostatok miesta :)
Kúpili by ste si odtiaľ nejakú tú kozmetiku ? Ja rozhodne áno :)
Neľutujem nič ( aj keď to bolí, je to dobrá bolesť ), už mnoho krát som tam nakupovala hlavne tiene s trochu "šialenými odtieňmi", ktoré používam hlavne pre moje kreácie na blogu :)
Čo vy a "fejky" ? Kúpili by ste si ich ?









10 komentárov:

  1. Vůbec takové akce neznám. Je důležité, že krásně fungují, malují, a neobsahují něco špatného.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ked unas tiež boli nejake vypredaje tiež som si tam nakupila ceruzky väčšinou čierne a potom ešte aj tie zo struhatkami tie mam do teraz a su super.. ale škoda že to už tak často nemavame lebo vietnamci sa sťažovali:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. U nás sú tiež také výpredaje, avšak nikdy som na nich nesiahla po kozmetike...asi by som to mala napraviť :D aj keď osobne si veľmi zakladám na tom aby som na tvár nedávala niečo nekvalitné, o čom nič neviem

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kozmetiku na výpredajoch nekupujem. Mám veľmi citlivú pleť a tak nechcem ryskovať :)
    Preto mám veľmi rada recenzie beauty blogeriek :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pre toto rada sledujem blogerky aj ja :) hlavne milujem recenzie na kozmetiku z ebaya, závislost :)

      Odstrániť
  5. nikdi by som si na ksicht fejk nedala. to uz je jaka uroven prepac...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá tvoja slovenčina je viac na úrovni, že ? :)

      Odstrániť
  6. ako malá som si tam kupovala lesky na pery za pár drobných, ale teraz by som sa asi bála :) radšej si kúpim z drogérie, ale keď ti vyhovujú prečo nie, kopu peňazí si ušetrila :)

    www.notes-personnelles.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...