snow

streda, 6. novembra 2013

3O Day Make up Challenge - 2. Day

Ahojte :)
Ako som sľúbila, aj dnes tu máme ďalšie líčenie z výzvy ... Tentoraz je to fialová :)
Fialová je moja obľúbená farba a preto som sa na toto líčenie tešila :) Použila so veľa odtieňov fialovej, taktiež aj fialovú maskaru na spodné riasy čo sa mi moc páči :) Miesto rozjastňovača som použila žltý tieň, ktorý je skvelým protikladom ku fialovej a preto sa k tomu tak dokonale hodí :)




 Použité Produkty :
Max Factor smooth effect foundation
Essence I <3 stage báza pod očné tiene
Elf eyeshadow duo
Rimmel London Extra Wow Lash
Rimmel London Extra Pop lash ( Pop Purple 006)
Catrice čierny tieň 140
Essece kajalová biela ceruzka
Essence ceruzka na oči 100% splash-proof
GOSH trio očných tieňov - Water Lily
Essence očný tieň 62 john Lemon
Qianyu čierny očný tieň
TD´ceruzka na obočie
Essence gelová mascara
Essence I <3 punk Jumbo eyeliner
Essence Smokey eyes set 03 Purple Maniac



Páči sa vám toto líčenie ? :) Aký máte názor ku farebným mascarám ? :)
Krásny zvyšok večera,
Kika :)

1 komentár:

  1. Líčení je moc hezké a k tomuto se barevná řasenka skvěle hodí.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...