snow

sobota, 7. septembra 2013

NOTD - Every Rose has it´s thorn ( mine not ) :)

Ahojte :)
Dnes som mala zase kreatívnu chvíľku a spravila som si tieto klasické, "vintage" nechtíky :)
Dúfam že sa vám budú páčiť, bohužiaľ tie zádery som dala dole až po fotení >.< tak dúfam, že vás nebudú rušiť :)




Najskôr som naniesla na nechty po dve vrstvy svetlo fialového laku od Essence ( odtieň no more drama ). ďalej som spravila červeným lakom základ ruže a neskôr svetlo ružovým a bielym detaily :) Už len zelenou lístky, naniesť top coat a hotovo :)






Páči sa vám tento dizajn ?? :) Budem rada ak sa vyjadríte, Krásny deň,
Kika :)

6 komentárov:

  1. Tvoj blog sledujem už dlho, arty máš celkom dobré ale tvojim nechtom by som na Tvojom mieste dopriala poriadnu manikúru, lebo sú vo veľmi zlom stave!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. preco si zacala opakovat po ronie? ona si zacala do skupiny davat fotki tak aj ty.potom ona si zacne davat efekty tak aj ty.bud trocha originalna.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Najprv sa nauč po slovensky a až potom komentuj :*

      Odstrániť
  3. velmi su pekne pačia sa mi musela by som to dlho skušať aby sa mi to podarilo tak ako tebe šikulka:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný!! To bych vážně nezvládla.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Very beautiful mani :) Amazing colour ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...