snow

sobota, 28. septembra 2013

Flower Nail Art

Ahojte ! :)
Prepáčte, že som včera nedala článok s líčením vo Fridays Ideas, ale nemala som vôbec čas a počas celého týždňa som si na to vôbec nespomenula :/
Preto vám dnes dám aspoň pár fotiek nechtov, ktoré som si robila minulý týždeň :)







Ako prvé som na celé nechty naniesla trblietvý lak od Essence .... Potom som pomocou rovného štetca urobila kvietočky... ďalej som špáratkom urobila ozdôbky okolo a bodky do stredu kvetu ... Postup, ako som robila ten kvet je na vysvetlenie veľmi ťažký, na jeho tvorba bola jednoduchá .... Chceli by ste, aby som urobila video s postupom ?? :) Dajte mi vedieť dolu v komentároch :) Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil.
Kika

1 komentár:

  1. ja toto obdivujem keď vie niekto nechty pekne ozdobiť vela krat som skušala všeličo ale nepodarilo sa:)) možno to chce prax:)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...