snow

pondelok, 16. septembra 2013

Fake Tattoos :)

Ahojte ! :)
Dnes som si v schránke našla obáločku od Fake Tattoos a veeeľmi som sa potešila :) Falošné tetovanie som chcela vyskúšať už dávnejšie, pretože do budúcnosti plánujem aj normálne tetovanie :) Nebojte, niesom jedna z tých, čo chce tetovanie, pretože ho "chce" ale dám sa potetovať len preto, lebo to bude mať pre mňa nejaký hlbší význam :)




 Obe tetovania sa mi veľmi páčia. Srdiečka sa mi zdali veľké, tak som i ich roztrihla a použila iba dve :)
Nápis : Life is not about waiting for the storms pass it´s learning how to Dance in the rain :) Proste krásne :)


určite urobím UPDATE ako dlho mi "tetovačka " vydrží, pretože píšu, že by mala vydržať 3-10 dní :) Spôsob použitia je jednoduchý, určite ste si ako malé na seba lepili tetovačky zo žuvačiek :D Len pridržíte tetovanie, prejdete po ňou vlhkou utierkou a je to :)

LINK : http://www.faketattoos.se/

3 komentáre:

  1. Jůů, to vypadá čuprově, možná zkusím! :)) A ten nápis ♥
    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líbí se mi to moc!!! Chtěla bych nějaké na zápěstí.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten nápis musí vypadat nejvíc krásně, já přemýšlím o heně ale pořád váhááám :/

    Book of beauty

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...