snow

piatok, 30. augusta 2013

Tribal Nail Art :)

Ahojte :)
Dneska som si spravila "tribal" nails, tak dúfam že sa vám budú páčiť :) Kamoška mi ich už videla a strašne sa jej páčili a musím povedať že aj mne :)
Potrebujete na ne iba tenký šteteček a guľkovač :) A samozrejme trpezlivosť, najmä pri druhej ruke :)





 Najskôr som si na nechty naniesla jednotlivé farby :) Používala som pritom pásku, aby som mala lepšie prechody ;) A ďalej už len pásiky medzi farbami a jednotlivé vzory :)







A nakoniec fotka oboch rúk, aby ste videli aj ľavú, ktorú som ledva spravila ( som ľaváčka) :D
Tak dúfam, že sa vám nechty páčia :)
Krásny piatok ( je dnes piatok ?? )
Kika :)

10 komentárov:

  1. Ty jsi si teda vyhrála :) je to skvostné :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wou, tak tomu sa povie vymakane nechty ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páni, asi bych neměla trpělivost se s tím tak piplat, obdivuju tě!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ooo dosť podarené, ja by som tú druhú ruku asi najskôr úplne dokašľala:D
    nati

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Suuper nehty! :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...