snow

štvrtok, 29. augusta 2013

New in :)



Ahojte :) Dneska by som vám rada ukáza pár vecí, čo som si za poslednú dobu kúpila, tak dúfam že sa vám tento post bude páčiť :)


Ako prvé začnem s lakmi :) Musím povedať, že som si žiaden z týchto lakov nekúpila, dostala som ich od sestry a bratovej ženy, takže ma veľmi potešili :)





 ďalej tu mám zrkadielko od maminy, je fialové :3
 Keď ho otvoríte tak svieti,čo je podľa mňa vážne super a praktické :)

 Náramok s krížikmi z Takka :)

 Okuliare od sestry :)

 Zo sestrou som spravila "výmenný obchod" a za rúž od NYC som dostala túto lícenku  od Catrice :)

 Tento mesiac mi pribudli aj špirály, dokonca všetky od Rimmelu :) Určite naň spravím recenzie :)
 Štetce na oči - 2 skosené od Essence - jeden na linky a jeden na obočie a jeden skvelý štetec na očné tiene čo som našla u nás v drogérii :)
 Mini kôš na stôl z Kiku :) Fialový :3 tú farbu zbožňujem
 O tomto kondicionéry som čítala len to najlepšie, preto som sa rozhodla, že si ho kúpim. Musím povedať, že vlasy sú hneď po prvom použití krásne lesklé a jemné :)

 Sestra bola na dovolenke v Egypte tak mi odtiaľ niečo doniesla :)
 Taštička
 kľúčenka, ktorá sa už vystavuje na mojich kľúčoch :)

 Krásna vestička za neuveriteľné 2 eurá z Kiku :)

 Sestra mi z Írska poslala tento dokonalý svetrík :)




Tak a to je koniec tohto príspevku :) Zajtra pridám video, bude to Tag, tak dúfam, že sa vám bude páčiť :)

6 komentárov:

  1. Ahoj smiem sa opýtať že aký odtein je ten krvavo červený lak od MS ? :) Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi pekné veci:)
    http://kikanagyova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Koupila sis hezké věci! Hlavně ty laky♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeej to sú super veci!..a tie laky:3
    a skade máš prosím ťa ten štetec na očné tiene?:)popripade aká je to značka alebo čosi podobné:D
    ďakujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super veci :) Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...