snow

nedeľa, 4. augusta 2013

Essence NEBEZPEČNÝ odličovač očí

Predvčerom pri natieraní plotu u babky som počula v rádiu správu čo ma dosť zamrzela. A to, že odličovač očí od Essence je škodlivý.
Na stránke pluska som si prečítala zaujímavé veci :
"Obsahuje baktériu Burkholderia Cepacia, ktorá sa vyskytuje v spodných vodách, pôde a na rastlinách," informoval hlavný hygienik Ivan Rovný. Baktéria môže podľa neho u ľudí s veľmi oslabenou imunitou, spravidla pitím zaťaženej vody, vyvolať infekciu.
ÚVZ upozorňuje, že viditeľným znakom zaťaženia výrobku pod názvom Essence eye make up remover oil-free baktériou môže byť, že zvyčajne číra kvapalina je mútna, resp. mliečna a vykazuje šmuhy.
Spoločnosť Cosnova ÚVZ informovala, že na základe vlastnej kontroly kvality zistili, že šarža DE.AB.17 vyššie uvedeného výrobku nezodpovedá požiadavkám výrobcu na kvalitu.
Stiahnutie z predaja sa tak podľa ÚVZ vzťahuje výhradne na uvedenú šaržu. "Všetky ostatné šarže výrobku zodpovedajú kvalitatívnemu štandardu," podotýka úrad.
Výrobok sa sťahuje aj od koncového spotrebiteľa. Zákazníci ho môžu vrátiť a v prípade otázok akéhokoľvek druhu sa môžu informovať na e-malovej adrese quality.support@cosnova.com.

Som rada že som si tento odličovač nekúpila, pretože sa tak skoro stalo. Asi pred mesiacom som si bola kupovať odličovač na oči a predavačka mi silou mocou chcela predať tento. Bol lacný a pomerne veľký no ja som si radšej kúpila odličovač od Nivei a musím povedať že som spravila dobre :)
A čo vy? Máte ho doma ??? 

14 komentárov:

  1. :-O ještě, že ho nevlastním. Děkuji za informeci!! Krásný den. Jinak jsem se stala tvým odběratelem a líbí se mi tvůj blog!! :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dobre si spravila odličovač mam tiež od nivei:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Snad to nikomu neublíží. Nemám ho, používám Mary Kay už několik let. Chtěla jsem jej změnit, protože je docela drahý, ale asi u něj zůstanu. Zatím jsem nic lepšího neobjevila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím,že keď ti vyhovuje ani ho nemeň :) Zbytočne neriskuj :)

      Odstrániť
  4. mám nějaký podobný, ale ne růžový, ale musím říct, že mi vůbec nevyhovuje, tak ho mám u přítele a čeká na svou příležitost, ale zatím marně

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja keď si niečo kúpim a nevyhovuje mi to, tak mi je ľúto to vyhodiť tak mi to iba miesto zaberá :/ :)

      Odstrániť
  5. Wau, ja som to počula tiež, som rada, že ho nemám. Ale videla som ho v drogérke minule,ešte že som si ho nekúpila. Ja používam pravidelne odličovač od biodermy a nemenila by som ho. Aj keď je dosť drahý, nemenila by som.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, na Biodermu sú samé chvály ale ja mám zatiaľ od nich iba vzorky, no plánujem si kúpiť odličovač:)

      Odstrániť
    2. Tiež mám Biodermu a nemenila by som to ani za nič :) Mám zelenú a je supeeeer

      Odstrániť
  6. Ja som ho mala a pouzila som ho asi len 3 krat takze som rada ale bolo mi strasne luto vyliat ho a vyhodit lebo odlicovat uzasne ryhlo!!!! :(

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...