snow

streda, 31. júla 2013

Winged Eyeshadow look :) + Otázka : Točiť alebo netočiť videá??

Ahojte :)
Dneska tu máme ďalší z mnoha líčení, ktoré sú na tomto blogu samozrejmosťou :)
Tentokrát som sa inšpirovala jedným líčením, čo som videla na instagrame :) Pretože stále robím rovnaký typ líčenia zapáčil sa mi tento winged look ktorý nádherne robí mačacie oči :)
Tak poďme na to :)



 POUŽITÉ PRODUKTY :
Rimmel London 25 hours foundation
Essence Stay all matt powder
Dermacol Make up cover
Essence Bronzer
Essence Jumbo pencil ( linka )
Catrice Black eyeshadow
Essence eyeshadow duo
Avon Pallete 8 in 1
Elf Duo ( rozjasňovač)
Essence eyebrow set
NYC big bold mascara
Miss Sporty rúž lovely
Dnes sa mi k tomuto líčeniu viac písať nechce, pretože som len pred chvíľkou prišla z mesta a som totálne vyčerpaná
Len dúfam že sa vám páči :)
A malá otázka na záver : Točiť alebo netočiť videá?? Viem že na slovenskej a českej scéne je už veľa blogeriek čo točí videá tak by som sa chcela spýtať, čo si o tom myslíte :) Mám ísť do toho?

14 komentárov:

  1. Určite áno slovenských youtuberiek nieje až tak veľa :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jasne, ze ano! :) Za pokus to stoji :) Slovenske youtuberky poznam asi tri takze aj ja si myslim, ze ich nieje vela :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je ich veľa, ale nie každá sa vyšplhá na takú úroveň ako je napríklad Lenka z Msl3nik ;)

      Odstrániť
  3. Krásný tvar stíný a vystínování. Já na videa nekoukám, protože většinou sleduji z telefonu a nechci zvuk a ani sluchátka, ale to bude asi ojedinělé.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekný look :) veľmi sa mi páčia farby, ktoré si zvolila.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. podľa mňa toč! ak ešte netočíš rada by som si pozerala tvoje videá lebo krásne líčiš :)
    a môžme aj spolupracovať čo sa týka videí nejaké spoločné líčenie na nejakú tému


    ❀ Kflori's garden ❀

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joooj, tento článok som písala v roku 2013 a vážne už neuvažujem o tom že by som točila :) ale takú spoluprácu by som určite privítala aj na blogu, prečo nie :)

      Odstrániť
    2. hej vidím :D tak ja len tak že si veľmi šikovná a taká by sa hodila na videá ale keď nie tak nie :) aj takto cez blog môžme kľudne :)
      ale keď sa náhodou na to dáš predsa tak máš u mňa odber :D aspoň niekde budem prvááá :D
      no každopádne si ťa pridám medzi obľúbené nech ťa mám na očiach :)

      Odstrániť
    3. ďakujem :) aj ja som si tvoj blog pridala cez GFC a tuším aj na facebooku :)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...