snow

nedeľa, 14. júla 2013

Easy peasy nail art for short nails 2 :)

Ahojte :)
V poslednej dobe ( vlastne celý život) sa mi vkuse lámu nechty. Jedná vec, ktorú môžem spraviť aby mi viac narástli je to, že si ich nalakujem. Na krátkych nechtoch sa mi najviac páčia tmavé farby, ako je červená alebo čierna. No tentoraz som spravila opäť takú letnú kombináciu ktorú vám určite nikto nezkritizuje :) Tak poďme na to.



Postup je veľmi jednoduchý :) Najskôr na nechty nanesiete biely lak ( stačí jedna vrstva). Počkáte kým poriadne uschne a potom si niekde na papier nakvapkajte tie farby lakov, ktoré chcete. Mne sa strašne páčila táto kombinácia - zelená oranžová žltá tak som si ju aj vybrala :)


 Na tento nail art budete potrebovať aj nejaký úzky štetec. Ja som ten môj kúpila v Farby Laky a musím povedať že sa s ním skvele pracuje a nádherne sa s ním robia aj linky :) :3 Takže štetec postupne namáčate do všetkých troch farieb a robíte tak prechody .

Páči sa vám tento dizajn?? :) Čo hovoríte na farebnú kombináciu ?? :) Budem vďačná za každý komentár :)
Krásnu nedeľu,
Kristín

1 komentár:

  1. Super :)) taky si ten štěteček musím koupit :3 a ta kombinace je super, vypadá to jako oheň s vodou ;)
    http://www.head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...