snow

pondelok, 8. júla 2013

DIY - my own blush ( moja vlastná lícenka ) :)

Doma plno líceniek, no žiadna nieje v tom správnem odtieni ... buď je do červena, oranžova alebo až moc ružova. Určite sa to stalo aj vám . Preto vám prinášam  jednoduchý návod na to, ako si vyrobiť lícenku v odtieni, akom chcete :)
Tak poďme na to ! :)

Čo budete potrebovať :
- Alpu ( alebo nejaký iný alkohol )
- Ružový očný tieň
- špáratko
- vatovú tyčinku
- prázdny obal z púdru

Ako na to :

Každy pracuje s tým čo má. Mne sa pred pár dňami rozbili zbytku môjho púdru čo ma dosť naštvalo ( už je to druhý za mesiac !! >.< ) ale som rada, že som mu našla takéto využitie :)



 Zbytky púdru, ktoré my ostali som rozdrtila na prášok :)




Vybrala som si 2 ružové tiene, ktoré som pomocou špáratka zoškrabkala do púdru ...


 Potom som všetko premiešala ale dôkladne popučila :D :)

No a nakoniec som pridala Alpu. Na tejto fotke je jej vážne málinko, ale postupne som prilievala až kým   mi nevznikla ružová mokrá hmota :3 :)

Postupne som všetko rovnomerne poutláčala :)

Aby lícenka dostala ako taký look, pomocou vatovej tyčinky som do nej narobila guličky :)

A potom stačí už iba pár hodín počkať kým to uschne a vuala ! Máme novú lícenku :)



Odtieň je vážne krásny :)

A čo vy ?? Robili ste už podobný DIY ?? Ako to dopadlo ?? :))
Budem rada za každý váš komentár :))
Majte sa,
Kristen

9 komentárov:

  1. Vyšel ti z toho krásný odstín :) super tip :) Podobný článek jsem viděla i u Káji z plum foolery :) ta ho ale pojala jako znovuzrození staré tvářenky, která se nám třeba už rozpadla :). Taky bych to zkusila, ale když si představím všude toho nepořádku z toho ... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) Práveže som moc nenabordelila, sama tomu nemôžem uveriť :)

      Odstrániť
  2. Aj som si myslela že to spravíš takto :-) je to skvelý nápad ako si vytvoriť vlastný odtien :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem že veľa ľudí tento spôsob pozná ale chcela som ho vyskúšať ;)

      Odstrániť
  3. Krásny článok. Vyšiel tu super odtieň a je to skvelý typ.
    sashenageletova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to super nápad ..keď sa mi rozbije puder (síce sa mi to ešte nestalo ale keby niečo) tak urobím toto :) Už mi treba len ružové tiene :D Ale super post! www.beautysoni13.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to máš fajne že sa ti ešte žiaden nerozbil ! :) Ja keď som videla môj prvý rozbitý v kabelke tak som tomu nemohla uveriť :/ :D Keby som aspoň tušila ako som ho rozbila :P

      Odstrániť
  5. Wau, písala som návod ako si opraviť rozbité očné tiene, postup bol prevažne rovnaký, ale nikdy by ma asi nenapadlo vyrábať si takto vlastnú lícenku. Nápad je to skvelý! Mám nejaké ružové tiene, ktoré nepoužívam, tak to určite vyskúšam!! Paráda! :)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...