snow

pondelok, 1. júla 2013

Bordovo- čierne líčenie :)

Ahojte ! :)
Sú prázdniny, čiže keď nemám žiaden nápad kam von a čo so sebou tak buď spím, čítam knihu, alebo sa líčim :)
A tak to bolo aj včera :)
A preto by som vám chcela ukázať líčenie, pri ktorom mi pomohla úžasná bloggerka Ronnie  ( Určite si pozrite jej blog ;) ) a to tým, že mi poradila s farbami :) Čiže tu dneska budeme mať bielo-čierno-bordové líčenie :)





 POUŽITÉ PRODUKTY:
Tvár :
Make up Dermacol cover ( 209)
Rimmel London Lasting Finish make up ( 100 Ivory )
 Púder NYC Smooth skin (702A)
Dermacol Satin base
Essence Bronzer ( Brunette )
Obočie :
Essence Eyebrows set 
Gel na zafixovanie od essence
Pery : 
Rimmel London Color Show Off ( 050 Have fun! )
Jordana Fruit Rollon´s ( Bubble gum )
Oči :
Essence I love Stage
Catrice eyeshadow ( 140 The Captain Of The Black Pearl )
Elf eyeshadow duo
Gelová linka Essence 01 Midnight in Paris
Maskara NYC Big Bold
tiene z kozmetického kufríka :)

Máte rady takéto príspevky ?? Just a little bit of my Inspiration ?? :P Ak áno, budem rada ak mi necháte komentík :) Síce ma baví blogovať, ale každého poteší nejaká pozitívna odozva :) 

Kráásny pondelok ( Je pondelok, však ?!? :D ),
Kristín :)

10 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jéééj, ďakujem, teší ma že mi to hovoríš práve ty :3 :)

      Odstrániť
  2. Súhlasím s Ronnie! A tak strašne ti to pristane! ;) Tebe ani netreba školu ..môžeš aj bez nej robiť nejakú kozmetičku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) Ale rozmýšľam že keď budem "veľká" tak si spravám kurz :)

      Odstrániť
  3. Strašne ti pristane toto líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Perfektné! Ako ozajstná profesionálka, proste dokonalosť!! :) šikovná si moc..:3

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...