snow

piatok, 19. júla 2013

Another makeup look :)

Ahojte :)
Dneska vám píšem už druhý príspevok, čo je u mňa vážne nezvyčajné. Cez školu  som mala čas ledva na jeden týždenne, no teraz, ak niesom von s kamarátmi alebo preč tam mám času až moc :)

S týmto líčením som sa inšpirovala podľa jedného obrázka čo som videla na facebooku, no bohužiaľ som si ho neuložila tak vám ho nemôžem ukázať :/ Ale farby sú zvolené aj nanesené rovnako :)



Použité produkty :) 
Rimmel Londom 25hour make up ( 100 Ivory)
Oriflame Concealer
Essence All about Matt Powder
Lícenka ( tutorial tu :) )
Essence gelová linka ( 01)
Essence báza pod Očné tiene
S-he ceruzka na obočie
Essence gel na obočie
Essence Multi action maskara ( spodné riasy)
NYC big bold mascara
Avon mega effects mascara
Essence stay matt (03)
a Paletky tieňov :)





Páči sa vám toto líčenie ?? :) Ak áno, prosím nechajte mi komentár :) Predsalen keď viem že sa vám to páči a vidím nejakú odozvu z vašej strany bude ma blog a písanie článkov baviť ešte viac :) Fakt to pre mňa veľa znamená :)
Kristín

6 komentárov:

  1. Bolo by to krajšie ak by si si upravila obočie.Inak pekné :))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) vieš ja mám od prírody veľmi husté obočie takže toto vypadá ešte dobre ! :D

      Odstrániť
  2. Je to veľmi pekné:)
    Ja mám taktiež tú "paletku" ak sa to dá tak nazvať od Essence-smokey eyes.. Keďže nemám veľa tienov (skôr neutrálne) neviem ju využiť..neurobíš aj na to líčenie? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné že urobím :) Ja mám túto paletku len vo fialovom, ale použijem na to duo tieňov od Elfu :)
      a ďakujem :)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...