snow

streda, 26. júna 2013

Haul during the School :)

Ahojte :)
Škola pomaly končí ( YEEEEEES ) a my už vpodstate sa v nej iba nudíme .... Buď len čistíme lavice, alebo ich maľujeme, odovzdávame knihy ... tak prečo neísť do drogerky ? :P
V podstate som si nakupovala v priebehu celého týždňa ... na začiatok odličovač na oči .... A včera som nabehla do Tety a čo nevidím : Rimmel Rúž za 1, 50 !!! Musím mať :D
A dnes som tam šla len kvôli farbe na vlasy a púdru, ktorý som si nakoniec nekúpila, pretože som zbadala košík s 50% zľavami :D :D A tam som pokupovala aj to čo som nechcela a nikdy v živote v obchode nevidela :D












Na záver by som sa chcela spýtať,, máte niečo z týchto vecí ??? Aký máte na ne názor ? Bola to dobrá kúpa ?? :) Ja som zatiaľ párkrát použila Odličovač na Oči od Nivei a ten je úžasný :) A ten rúž ( vôbec som netušila že Rimmel takéto rúže má o.O )

Kráásny deň, Kristín :)

6 komentárov:

  1. poprosím potom recenzie na tie produkty od Clean&clear, ak ich vyskúšaš a bude sa ti chcieť :D ja som zatiaľ v drogérke nebola na taký väčší nákup, ale teraz sa chystám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj jaaa chcem take lacneeee! Ten ruz ma krasnu farbu, taku aku nosim furt :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, je úžasný !! Taký výraznejší Nude, milujem ho :3 a stačí sa len občas pozrieť do drogerky, ja som vôbec netušila čo všetko si kúpim ! :D :D

      Odstrániť
  3. Ja som mala ten odličovač Nivea, no mne prišiel na moju pleť až moc masný :/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono je to mastné, ale asi by sa to malo používať iba na oči ;)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...