snow

sobota, 8. júna 2013

Friendship Bracelets :)

Ahojte :))
Tento týždeň bol na školu dosť náročný, učitelia furt nedajú pokoj .... Navyše som ochorela, hlas mám ako 4O ročný fajčiar, nádchu a v hlave mi duní ... :D No aj tak by som vám dneska rada napísala článok :)

Náramky pletiem už .... no viac ako 8 rokov :) Naučila som sa to od sestry, ktorá však v tom čase vedela robiť iba klasické prúžky ... No bavilo ma to a chcela som toho vedieť viac, vždy ma fascinovali rôzne vzory :) Takže postupom času som sa naučila pliesť aj štvorcovanú sieť a dokonca aj viacfarebné náramky :)
Musím povedať, že je to robota dosť na nervy.... furt iba motáte a motáte, bolí z toho chrbát a navyše ak to robíte pre niekoho ( za keš) tak je to dosť mizerne platená práca :D No mňa to baví :))



Doma mám iba tieto :/ Ostatné som predala alebo rozdala :) Mám ich fotky, možno niekedy ich tu uploadujem, ale teraz som na notebooku a fotky mám v PC :/





 V takejto krásnej krabičke mám všetky svoje náramky :) Dostala som ju pred véééľa rokmi od babky :)


 I love it :)
A tu je moja skromná zbierka bavlniek :)) Dá sa pliesť aj pomocou muliniek, no ja mám radšej tieto :)
Je pravda, že už som strašne dávno neplietla, no keď ma to znovu chytí, tak sa len tak rýchlo nezastavím :) V poslednej dobe sa chystám na náramok foREVer no nieje čas :/
Ak by ste chceli nejaký náramok ( aby som vám uplietla ) kľudne píšte na email : naramky.priatelstva.4ever@gmail. com :) Dohodneme sa ;)
A čo vy, pletiete takéto náramky ? :)) Ktorý sa vám páči najviac ?? :)
Krásnu sobotu,
Kristín :)

8 komentárov:

  1. Náramky přátelství mám hrozně ráda, pár jich mám a nic jiného na ruce nesnesu (krom hodinek) :D Pěkně, pěkně. Nechceš udělat přehledný návod jak na to? Nikdy jsem se to nedokázala naučit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, možno niekedy áno:) I keď je na youtube veľa takýchto videí :)

      Odstrániť
  2. jsi neuvěřitelně šikovná! mně nikdy jejich "motání" nešlo a ty zvládáš dokonce uplést i nápisy! klobouk dolů :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Och, toto som nikdy nevedela a vždy som chcela vedieť, musím sa to už raz naučiť ten snoopy je podarený:)
    nati

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie sú nádherné :) Ja som to nikdy nevedela. Za svoj život som tuším uplietla tak najviac dva :D A tá krabička je nádherná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) a prečo len dvá?? ťa to nebavilo ?? :/

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...