snow

utorok, 7. mája 2013

PinkHELL eye makeup :)

Ahojte :))
Dneska tu pre vás mám líčenie očí, ktoré som vôbec neplánovala ... Len som zobrala do ruky tiene a začala tvoriť :) A chvíľka času spraví toto :))
Dúfam že sa páči :)
Použila som tiene čierne a ružové - Ružové peklo :) Do ohybu som dala tmavý hnedý tieň a rozblendila až po   obočie, aby to vypadalo čo "najprirodzenejšie :)


POUŽITÉ PRODUKTY :
Ružový a hnedý tieň - paletka očných tieňov
čierny tieň - Queen Star
Gelová linka - Essence , Midnicht in Paris (01)
čierna Ceruzka - Essence I <3 ROCK
Maskara - NYC Big Bold
Umelé riasy - Magic Girl
She - ceruzka na obočie




Ps : S bratom sme sa dohodli na kúpe spoločného foťáka, keďže ja potrebujem kvalitnejšie fotky mojich líčení a jeho zase baví fotiť prírodu :) Takže na víkend už bude príspevok s lepšou kvalitou ! :))
Budem vám vďačná za každý komentár :))
Kristín


18 komentárov:

  1. krásné líčení, jsi vážně šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páči sa mi to až na tie nalepené ružové blbosti =D. Inak mám ešte pár otázok =D. Že tie mihlanice si si nechala alebo dala dole? A ešte aký foťák si kupuješ/te =D? =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nechala :D A kúpili sme Fujifilm S9280 ?? :)

      Odstrániť
  3. To se ti povedlo :)) I když na ven to asi není :)) ale to bych asi nedala ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na von určite nie ;) Ale dala, treba len cvik ;)

      Odstrániť
  4. Pěkné líčení! Celkem bych ho chtěla vidět i z větší dálky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ! :) Vačšinou z diaľky nefotím, skôr robím detailnejšie zábery :)

      Odstrániť
  5. Krásne líčenie :) Ja by som si ho uričite von zobrala ale skôr na nejakú večernú akciu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Páni to je dokonalý, nikdy bych to tak nezvládla!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak to sa teším na krajšie fotky! mohla by si niekedy zverejniť aj jeho fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné, ak bude súhlasiť :) Alebo tu dám jeho Instagram ;)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...