snow

nedeľa, 12. mája 2013

ELF očné tiene - Recenzia :)

Ahojte :)
Dnes tak trošku rýchla recenzia :)
Určite ste si všimli, že na mojom blogu prebieha Giveaway : tu ... Hráte tam aj o tieto isté tiene, samozrejme nepoužité :) Tak ak ste sa ešte nezapojili, môžte tak urobiť :)

Tieto tiene stáli tuším iba 1,70 € . Musím povedať že za tú cenu veľa muziky :) Ja som si kúpila odtieň Mocha Swirl .... Sú to farbičky na každodenné použitie, určite tieto niene odporúčam ;)

Výdrž : 5-6 hodín bez bázy, potom sa už pomaly strácajú  5/5
Pigmentácia : Nadpriemerná, tiene obsahujú malé trblietky :) 4/5
Konzistencia : Pudrová, kapecke prášia :/ 4/5
Obal : Klasický čierny s priesvitným viečkom, zatvára sa na šrobovanie takže nehrozí, že by sa sám otvoril :) 5/5

Hodnotenie : 18/20 - Doporučujem !! :)

ˇ




A čo vy, máte tieto tiene ? :) Alebo iné veci od Elfu ?? :))
Krásny zbytok nedele,
Kristín :)

18 komentárov:

  1. moc krásné barvičky :) mám objednané jedny stíny z Avonu, jinak bych si tyhle hned chtěla koupit, jsou super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Avonu ešte žiadne tiene nemám, ale tiež by som chcela skúsiť :)

      Odstrániť
  2. Vypadají pěkně ! :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsou to hezké barvy, já mám od Elfu paletku : Brownstore

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Velmi pekne odtiene, ale to prasenie by mi asi prekazalo :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. prášenie by mi nevadilo ani,len skoro všetko, čo mám od ELFu sa mi nejako rozbije...=/ ale inak mám ELF rada len nejaká som asi nešikovná :D

    Nius07

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne už pár krát spadli, ale zatiaľ držia :D

      Odstrániť
  6. Krásné barvičky :)Už dlouho si chci od Elfu něco koupit, ale ve spoustě článcích jsem četla, že ta kvalita je dost mizerná, takže nevim :D
    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa toho, čo :) Nie všetko sa im podarí, to je pravda ale majú aj kvalitné výrobky :)

      Odstrániť
  7. Vyzerajú dobre,tá cena je tiež prijateľná :) Ja od elfu nemám nič,ale niektoré výrobky sú vraj super,niektoré práve naopak tak neviem,možno keby to bola kozmetika dostupná aj inde ako na nete,tak by som niečo skúsila ale takto asi nie .)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš, ale preto, že sa nepredáva v kamenných obchodoch je taká lacná .... Ja odtiaľ tiež objednávam len keď je poštovné za 1 e a to sa poskladáme kamošky a spravíme hromadnú objednávku :)

      Odstrániť
  8. Už som o nich dosť počula, ale ešte som nemala možnosť vyskúšať ich :) Dúfam že sa mi to podarí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ještě jsem nevyzkoušela, ale moc se mi líbí

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...