snow

nedeľa, 26. mája 2013

A little bit of news .... :)

Ahojte :)
Konečne som znova tu !!
Po týždňovej brigáde v Čechách som opäť doma, v mojej posteli, mojej izbe .... áááh, úžasný pocit :)


Bohužiaľ, ani teraz nebudem mať moc času na blog, predsalen, končí sa koniec roka, učitelia začínajú na nás tlačiť, navyše o týždeň mám odovzdať ročníkovú prácu ktorú som ani nezačala :D Preto aj dnes taký rýchlopost....
Chcela by som vám ukázať, čo som si v poslednej dobe kúpila a nejaké tie random  fotky :))











Áno.... mám slabosť pre fialovú :)



Môj prvý make up od Rimmelu... zatiaľ na jednotku :) Na štetce od ELfu tiež plánujem recenziu :)

Kvôli tomu, že na brigáde som pracovala v rukaviciach, prepáčte za výraz, ale na hovno sa opálilo :D Preto som si kúpila saloopaľovací krém ktorý krásne vonia po čokoláde :) A aby som nezabudla, Vitalos balzámy sú najlepšie !! :)


Onedlho recenzia a nejaké to líčenie ;)

Hrozné že  ?? :D :D


Domáce škvarky :)) Mňam !




Akurát čítam ... a že prečo nemám čas na školu :D


Pre neho ako pre nás televízor :)


Pred búrkou :)


Tak to je všetko :) Ja sa idem pustiť do tej školy .... vôbec sa mi nechce, ale musím :)
Krásny zbytok nedele,
Kristín :)

14 komentárov:

  1. super novinky sis pořídila, ty šaty jsou moc hezké :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá tuka:DDDDDDDD a krásne laky:) teším sa na recenziu na štetce!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ruka nie ?? :D :D Ja viem, hrôza, ale mala som to tak aj minulý rok, tak sa z toho iba smejem :D :)

      Odstrániť
  3. :D apsoň že ťa vôbec opálilo, ja som ako vápenka! :P a laky na jednotku:) pacia sa mi:P
    štetce od elf som si tiež péozerala a tuším nejaký si objendám
    pozývam všetkých k sebe na GA : http://majiii-em.blogspot.sk/search/label/GA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, som ten typ, ktorého aj keď spáli, tak sa to potom krásne zmení do hneda :3 :)

      Odstrániť
  4. kde chodíš brigádovať? :) čo tam zbieraš jahody či čo, keď si tak opálená :D
    inak super článok (y)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten fialový od catrice mám taky a zrovna na nehtech:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super..Chválim výber Elf štetcov..tieto mám a sú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám od nich ešte jeden na puder z rady Studio no premýšľam aj o nejakých na očné tiene :) Zišiel by sa mi nejaký veľmi veľký, na blendenie :)

      Odstrániť
  7. Kúpila si si úžasné veci! :33 Catrice laky sú najlepšie a taktiež aj štetce od Elf. Ako si s ním spokojná? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú super, ten plochý používam na korektor pod oči a stipple na celú tvár :)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...