snow

sobota, 27. apríla 2013

Sparkling Brown Eye Makeup

Ahojte :)))
Dneska je úžasné počasie, že ?? :)) Všade slnko, všetko už kvitne .... Konečne sa to začína podobať na leto :)) I keď pred 2ma týždňami sme ešte chodili v zimušných bundách, že ? :))
Po hroznom a stresujúcom týždni sa konečne objavil pre mňa pokoj, mier, dobrá nálada ... :))) Navyše včera sme išli s kamoškami von a zničoho nič sme sa ocitli na triednej opekačke, hé :))
No nič, idem k téme :) Boli sme včera opekať pri vode a strašne ma upútala rieka, ktorá sa nádherne trblietala :)) Tak trblietavý make up si dáme dneska :))




POUŽITÉ PRODUKTY : 
Make up Dermacol cover ( 208)
Púder NYC Smooth skin (702A)
Kontúrky NYC Cheek glow (653)
Ceruzka na obočie S-he
Štetce : E.l.f. a Essence



 POUŽITÉ PRODUKTY :
Essence Stay all day ( 01 COPYRIGHT )
Essence gelová linka ( 01 Midnicht in paris )
Maskara NYC Big Bold
Paletka 72 tieňov

Dúfam,že sa vám líčenie páči :)))

PS: už ani nie 300 zobrazení stránky a máme tu Giveaway :))
Krásny zbytok víkendu,
Kristín :) 

12 komentárov:

  1. zbořňuji make-up v zemitých odstínech a tohle líčení se ti moc moc povedlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) Aj ja mám radšej make up v zemitých farbách, tie sa najviac hodia k mojim očiam ;)

      Odstrániť
  2. koľko mm máš v uchu? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 8mm :) A neplánujem zvačšovať, tento mám už skoro rok :)

      Odstrániť
  3. Hrozně ti to slušÍ! Palec nahoru!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úplne krásne líčenie, a neskutočne ti pristane!:)
    môžem sa spýtať koľko máš rokov? :))
    http://pepalaaaand.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, moc si ma potešila :) o týždeň budem mať 17 :)

      Odstrániť
  5. Moc pěkné líčení a nemužu si pomoct ale máš fakt krásné oči :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc ti to sluší, nádherné líčení. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. moc pěkné líčení :) sice dost výrazné, takže vhodné spíš na večer, ale super:) jinak máš moc pěkný tvar očí;)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...