snow

piatok, 12. apríla 2013

Catrice lak na nechty

Ahojte :)
Keďže sa teraz konajú v Dmkách výpredaje Catrice lakov a aj iných ich vecí, rozhodla som sa, že vám urobím recenziu na jeden a zároveň jediný lak ktorý od nich mám :) Kúpila by som si ich viacej, ale bohužiaľ mám najbližšiu Dmku hodinu autobusom a to sa mi nevyplatí, keďže za bus zaplatím viac než za nákup :D a nechcem za ne platiť plnú sumu. Keďže som študentka, 2,70 sa mi za lak zdá veľa ;)

Mám odtieň 600 After Eight a kúpila som si na stránke http://www.mel.sk/ za polovičnú cenu. Táto stránka je super, nájdete v nej všetky produkty od Essence a Catrice a navyše tam bývajú stále zľavy, no poštovné je dosť vysoké.
Farba je naozaj náádherná,  krásna tmavo zelená, ktorá na slnku krásne mení farbu.  Navyše obsahuje malilinké trblietky ktoré vaše nechty krásne rozjasnia, ikeď sú tmavé :)
Na úplne krytie vám stačia iba 2 vrstvy.



Veľmi sa mi páčia fľaštičky Catrice lakov, sú jednoduché a ľahko uskladniteľné. Lak má 10 ml a na nechtoch vydrží 4-5 dní aj bez Top coatu :)


Takisto má skvelý šteteček - ploský, no nie moc hrubý, takže si nechty môžte nalakovať hneď na prvý raz bez chyby, čiže nemusíte nič odlakovávať :)


Ako tak teraz rozmýšľam, vážne mu nemám čo vytknúť, akurát tu cenu ... No určite sa poobzerám aj po iných odtieňoch :)
A čo vy a Catrice laky ??? Myslíte si, že sa vyrovnajú kvalitou svetoznámym značkám ?? Dajte mi vedieť v komentároch :)
Pekný víkend,
Kristín :)

8 komentárov:

  1. Krásná barvička :)

    Zvu tě na svojí první GA!!! :))) BYLA BYCH RÁDA ZA TVOJÍ ÚČAST :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta barva je krásná, já se stydím ale myslím, že od Catrice žádný lak nemám.:.D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čože ?? tak to rýchlo naprav :D :D choď kuknúť na výpredaje ;) určite sa ti niektorý zapáči :)

      Odstrániť
  3. mám od Catrice veľa lakov a na Slovensku je to jedna z najlepších značiek s fajn cenou.. :) za mňa teda veľké áno pre tieto laky.. aj keď tie od Rimmelu alebo od lorealu sú teda určite lepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to určite, buhožiaľ od nich žiaden nemám :/ :D

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...