snow

pondelok, 8. apríla 2013

Avon odličovač 3 v 1

Ahojte :)
Dneska som tu zase a to s recenziou :)
Tento odličovač som dostala od sestry, asi ešte pred Vianocami a musím povedať že som s ním veľmi spokojná.
3 v 1 ?? Vážne ?? :)
Áno, vážne :) U väčšiny produktov sa mi nikdy nestalo, že by splnili všetko, čo sľubovali , no tento odličovač plní všetko. Odličuje, tonizuje a zároveň vašu pleť hydratuje. Navyše obsahuje výťažky s aloe vera a zázvoru, čo je pre mňa veľké plus :)


Celkovo som s týmto produktom spokojná, neviem čo by som mu vytkla. Odlíči pekne všetko - make up , puder aj lícenku a navyše pleť je po ňom pekne hydratovaná, nie ako u iných odličovačoch, ktoré moju pleť nepríjemne napli. Používam ho aj na oči a vôbec ich nedráždi ani nič, dokonca odmaľuje aj Essence gelovú linku ( recenzia tu ) s ktorou má veľa odličovačou problém :) Takisto sa mi na ňom páči jeho uzáver, čiže si môžte použiť presne také množstvo produktu, aké chcete :)  Čo sa týka vône, tak mi pripomína krém od Nivei, neviem prečo :)
Takže za mňa určite ÁNO ! :)

Objem : 200 ml
Cena : okolo 2,50 €
Dátum spotreby : 12 mesiacov











 Záver :
 + cena
+ zloženie
+ 3 v 1 
+ stačí malé množstvo na odlíčenie celej tváre
+ odlíčenie očí
- dostupnosť ( Iba katalóg Avon )

A čo vy ? :) Máte s ním skúsenosti, alebo s inou pleťovkou od Avonu ? :)

Pekný deň,
Kristín :)




2 komentáre:

  1. Tak to vyapdá dobře, já se k avonkatalogu dostanu, takže noproblem))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nevypadá zle :)

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...