snow

nedeľa, 24. marca 2013

NYC laky na nechty

Ahojte :)
Nepatrím k tým babám, ktoré si potrpia na značkové laky :) V kľude si vystačím aj s tými, od vietnamcov :) Predsa len, vyberám podľa farby :) No napriek tomu u mňa nájdete laky od Avonu, Essence, Catrice, Miss Sporty ... a hlavne od NYC :)
Farba prvého laku je tu trošku skreslená foťákom :/ v skutočnosti je to tmavo vínová farba :)
Ja som si kúpila tri laky a to : 248 Manhattan , 214 Flat Iron Green a  001 Rock Muse.
Zaujímavé je, že každý mal inú cenu :) Ale o tom na záver :P

Laky majú fajn konzistenciu , niesú ani moc hutné, ani riedke :) Kľudne vám postačí jedna vrstva, ale ak chcete úplne prekrytie, dajte si radšej dve :) Laky 214 a 248 sú z rady In a Minute, a vážne rýchlo zaschnú :) Prvá vrstva do minútky, no druhá už trošku dlhšie ...  Výdrž je super,  3-4 dni a pritom som ani nepoužila žiadny top coat. Uvažujem že si kúpim tiež od NYC, nemáte s ním niekto skúsenosti ? :))
Určite si ich nakúpim ešte viacej ;)
Manhattan a na prsteníčku jedna vrstva Rock muse
Flat Iron Green 













  Je to vážne nádherná farba, skoro do čierna :)

Zhrnutie :
+ Cena
+ Konzistenia
+ Výdrž
+ Výber farieb

Mínusy : žiadne :)

Ceny : 214 - 0,50€ v Tete drogérii ( asi sa im tá farba moc nepredávala, no ja som sa do nej zamilovala <3
          248 - 0,99 € v 1O1 drogérii
            Rock Muse - 1,99 € v 1O1 drogérii, je to top coat :)





Môj dnešný olovránt :) Bol úžasný a hlavne zdravý :))
A čo vy, máte nejaké laky od NYC ?? :)))
Prajem úspešný začiatok nového týždňa,
Kristín :)
        

6 komentárov:

  1. počkať, čo?! :O lak za 50 centov? asi prekonám moju nechuť k týmto lakom a pozriem sa na ne v drogérke :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. háh, prečo nechuť ? :P ale vravím, ten bol vo výpredaji, pri pokladni v tej takej nádobke aj s inými značkami :P

      Odstrániť
  2. pekné lačiky :)) ten číry od NYC je vraj dobrý :)

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...