snow

sobota, 9. marca 2013

NYC Big Bold mascara

Ahojte :)
PO dlhej dobe sa znova ozývam, a to s recenziou :)
Asi pol roka som používala moju obľúbenú špiráli od Essence, no už som ju domíňala, tak bol čas sa poobzerať po novej :) Nemám rada špirály  s mini kefkami, takže som si kúpila túto špirálu, ktorá má ohromne veľkú kefku, ktorá pridá na objeme aj na dĺžke :)
Stála ma do 4 eúr v 101 drogérii a obsahuje 12 ml , čo je podľa mňa dosť :)
Mám odtieň 853 Extra black, no neviem vám povedať či sú aj iné farby :D Vôbec som si nevšimla, hneĎ som sa vrhla na túto, heh :P Musím povedať, že obal sa mi veľmi páči a určite by som sa zaň nehanbila na verejnosti :P

Bez špirály :)
Jedna vrstva :)




dve vrstvy :)


A na záver kefka :) Krásna, hustá, riasy nelepí, nemám čo vytknúť :)
S touto špirálou som moc spokojná, uvidíme ako sa bude chovať počase :)
Dúfam že sa recenzia páčila,
prajem krásny zbytok soboty :)
Kika :)

10 komentárov:

  1. Mne príde, že máš po nej strašne zlepené mihalnice! Každý má rád iné druhy špirál, ja preferujem skôr tie, čo tak tie riasy nelepia.. Môj najnovší objav je maybelline rocket volum express mascara :) Tá tie mihalnice až tak, ako táto nezlepí, a pôsobí prirodzenejšie,...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hm ... to závisí aj od toho, aké máš riasy :) ja ich mám večne strapaté, preto to aj tak trošku zlepí, keďže niesú rovno :) Ale nechcela som ich nijako špeciálne upravovať, chcela som, aby tá recenzia bola najpravdivejšia :) Neviem ako to vysvetliť, heh :)

      Odstrániť
    2. Chápem ťa asi :D
      Ja mám našťastie celkom rovnomerne zahustené mihalnice, takže si tej špirály nemusím dávať až tak moc

      Odstrániť
  2. Ahoj pozývam ťa na moju malú giveaway :)
    http://lu3ka.blogspot.sk/2013/03/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to užasně :)) já mám od rimmelu kde jsem na ní také psala recenzi na mém blogu

    nikol-kach.blogspot.cz

    takže až mi ta má dojde možná sáhnu po téhle :)))

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...