snow

štvrtok, 28. marca 2013

Nákupy za február a marec

Ahojte :)
Kedže ma takéto články bavia, rozhodla som sa, že ho urobím aj ja :) Predsalen, je to lepší pocit keď viete, že aj iné baby tak utrácajú :D





Pridať popis
Treba sa starať aj o pleť :) Preto som si kúpila vitamín A , ktorý je dobrý na pleť, vlasy, nechty aj oči :) Bioderma má novú radu : Sebium, na problematickú pleť, od včera ju testujem, tak som zvedavá :)

Nové lačiky :) Dneska mi pribudol ešte lad od Essence, ale ten som už nevyfotila :/




Gel na obočie od Essence a ceruzka na obočie od She :)

Linky :)) a báza

Dva rúže od Essence a lesk z limitky Marble mania :)

Rozjasňovač z výpredaja , bronzer od Ess. a lícenka od NYC :)
Rifle z výpredaja a Fialové legíny zo Sport directu :))
A čo ste si za poslednú dobu nakúpili vy ? :) Zaujímalo vás niečo, a chceli by ste na to odomňa recenziu ? :)
Kľudne píšte do komentárov :))
Krásne sviatky, 
Kristín :)



14 komentárov:

  1. Presne tie dva rúže od essence mám aj ja! sú skvelé!..mňa by zaujímala tá ceruzka na obočie a lícenka od NYC!:) mohli by byť recenzie!:)
    http://pepalaaaand.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú super , ale ten hnedý mohol byť viac pigmentovaný :)) Určite na lícenku recenziu urobím :)

      Odstrániť
  2. To máš pravdu že je to lepší pocit ked vieš že nie si jediná čo utráca peniaze za kozmetiku :D
    Mohla by si urobiť recenzie ;) A odkial máš prosím ťa tú Biodermu??

    Tu ťa pozývam na svoj blog: http://blogofcomestic.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Biodermu mám z lekárne, nanútil mi ju taký sympatický predavač, no nekúp to potom :D

      Odstrániť
  3. parádne veci ;)
    tá bioderma ♥♥jéé

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. Aj ja si myslím že to neboli zbytočne vyhodené peniaze :)

      Odstrániť
  5. Super nákupy! :)))) Kristín potřebuji pomoc s tím TAGEM :x

    http://nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám pokračovat v tagu-kosmetické potřeby, které mi nejdou nebo si vymyslet vlastní? :))

      Odstrániť
    2. POkračuj :))) A ak si v budúcnosti budeš robiť nejaký iný, nezabudni ma označiť ;)

      Odstrániť
  6. Utrácet se musí ;] A tohle jsou opravdu věci, kterých litovat nebudeš! Hlavně ty tělové mléka jsou úžasné, měla jsem to od Dermacolu i Balei a ta vůůně♥ Miluju je! :D

    www.candy-in-my-pocket.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úplne naj sú !!! Dermacol čokoládový a Balea borúúvkový :)) <3

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...