snow

nedeľa, 24. februára 2013

Fialová postupná linka

Ahojte :)
Dosť zvláštny názov, čo :D Rozmýšľala som nad ním pól dňa, no nič dobré mi nenapadlo :/ Nevadí :)

V tomto príspevku by som vám chcela ukázať, že  linka nemusí byť len obyčajná čierna :) Na toto líčenie som použila Fialovú ceruzku a tieň a bielu ceruzku :) Nieje to nič zložité no predsa niečo nové a originálne :)
Tu máte pár fotiek pre predstavu :) v závere je návod ako na to :)













Čo som použila :)
Essence smokey eyes set - vo fialovej farbe :) , ďalej fialovú ceruzku na oči a bielu ceruzku :) Najskôr som do druhej polovice oka ( vonkajší kútik ) a potom som do vnútorného kútika naniesla bielu ceruzku, ktorú som rozmazala :) do prechodu medzi bielou a fialovou som naniesla fialovú tieň, ktorý som rozmazala :) Wuala, hotovo :)
Páči sa ? :)
Peknú nedeľu vám prajem :)


7 komentárov:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...