snow

sobota, 26. januára 2013

Essence vodeodolná ceruzka na oči

Ahojte :)
Po dlhšej dobe sa vám znova budem venovať :) Predsa len mám za sebou trošku hektické obdobie, samé polročné skúšanie, písomky ... no proste stres :) Ale konečne sa to skončilo a ja sa budem znova venovať tomuto bločku :)

Dneska by som vám chcela ukázať novú ceruzku na oči, ktorú som si kúpila ... No poviem vám aj príbeh, ako som sa ku nej dostala :)
V jeden deň som prišla do školy s Essence katalógom, pretože som si po škole išla kúpiť make up :) Samozrejme , spolužiačky to spozorovali, a katalóg hneď koloval po celej triede :P A dostal sa aj do rúk Moniky :) A kedže jej došla jej obľúbená ceruzka na oči ( tuším že vysúvačka od Miss Sporty ) nakázala mi, aby som jej kúpila túto ... Tak ja ako dobrá kamoška som nereptala a kúpila som ju :) A kedže som s ňou prišla domov nedalo mi to a musela som si ju vyskúšať :) A páčila sa mi jej pigmentácia a aj výdrž... tak som sa rozhodla že si ju nechám :D A to bolo dobre, pretože Monike sa nepáčila lebo obsahuje malé trblietky :) Takže takto som získala ceruzku na oči, ktorú som ani neplánovala kúpiť, heh :)

Tak a poďme sa teraz venovať ceruzke :) Celý názov je Essence 100 % splash- proof eye pencil ( sun club )

Takže ja mám odtieň 01 - ultra black :) A musím povedať, že je vážne pekne pigmentovaná :) Obsahuje aj malé trblietky, ktoré síce dosť vidno, ale mne to vôbec nevadí , práve naopak :) Je strúhacia,  má 1,1 g a dátum spotreby  3 roky :)

Neviem čo iné by som o nej mala povedať... asi len to , že výdrž je veľmi dobrá, a testom vodeodolnosti prešla :)
Takže ja vám ju určite odporúčam , hlavne teraz, pretože som sa dočítala, že je jedným z produktov, ktoré sa už nebudú predávať :/ Takže keď bude výpredaj ( asi v marci ), tak sa na ňu určite pozrite :)


Ak by ste chceli vedieť, tak mňa stála 1,59 eura :)

2 komentáre:

  1. Tuhle tužku mám moc ráda, už mám asi třetí. Líbí se mi na ní, že je krásně měkká. A to, že bude končit, mě teda vůbec nepotěšilo...

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...