snow

streda, 2. januára 2013

Essence SOS spot killer recenzia

Ahojte :))
Dneska by som vám chcela povedať trošku viac o produkte Essence SOS spot killer. Je to vlastne prvá pomoc na akné. Je z rady pure skin. Kedže ma tento produkt dosť sklamal na to, aké reakcie od iných blogeriek som na neho čítala, pochybujem že si niekedy niečo z tejto rady ešte kúpim :/ Ale poďme pekne od začiatku :)
Túto srandu som si kúpila pár dní po Vianociach a bola sa na 1OO% presvedčená jeho zázračnými schopnosťami. No ja neviem, mne to nejako vôbec nepomáhalo, použila som to asi 2 noci, žiaden výsledok som nespozorovala akurát mi to ešte viac podráždilo pleť :/ Takže putoval k mojej sestre ktorá ho už domíňala :) A tak sa mi zdá, že jej účinkoval lepšie :)

Výrobok sľubuje : Vysoko účinná prvá pomoc na vyrážku. Dvojfázové zloženie behom noci vysuší a stiahne zápal.
Jeho obal je sklenený, čo berem dosť neutrálne, pretože je pravda, že to napr. nemôžte prepichnúť ( čírou náhodou, ja prepichnem všetko :D ) čiže vám to nevytečie ale zase sa vám nepodarí až tak dobre vydolovať zvyšky produktu :)
Tento výrobok ďalej obsahuje malú štetinku, pomocou ktorej si tú srandu máte nanášať na tvár :) Je podobná, ak nie  taká istá, štetinkám na lakoch na nechty . Neviem.. ale mne sa to zdá tak trošku nehygienické , kedže si tým potriete nejakú tú boľačku a vlastne tie baktérie sa na tú kefku chytia a vy to zase dáte do toho prípravku ... no neviem :)
Tento výrobok obsahuje 65% alkoholu vďaka ktorému tú vyrážku celkom dobre vysušíte, no keď to nanesiete na nejakú otvorenú radu, bude vás to štípať :)
Cena : 2,69 eúr

POUŽITIE : nanáša sa iba počas noci na vyrážky. Myslím si, že cez deň by sa ani používať nedal, keďže je bielej farby, heh :)

Takže na záver by som chcela povedať, že ak máte citlivú pleť, radšej si ho ani nekupujte :) A navyše si myslím, že rovnakú službu vám spraví aj Alpa alebo Vodka...alkohol ako alkohol :)

Máte vy nejaké skúsenosti s týmto prípravkom ?? Alebo používate niečo iné, čo vám vyhovuje ? :))

Prajem pekný deň :))

PS : fotky sú stiahnuté z internetu, keďže sestra to za týždeň stihla minúť a fľaštičku už vyhodila :D :D :)



10 komentárov:

  1. Ja si nemyslím, že sa tam budú množiť baktérie, keď to má 65% alkoholu :)... Ja osobne tiež nemám najlepšie skúsenosti s týmto "zabijakom"... Strašne mi miesto žačervenalo... Asi nejaká alergická reakcia... Čiže ako rýchlo prišiel, tak rýchlo aj letel preč...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) presne, tiež som bola z toho celá červená a výsledok bol ešte horší než som bola pred používaním :( Ale aj tam píšu že je to zlé pre citlivú pokožku :)

      Odstrániť
  2. Zaujímavý príspevok, keby som toto našla v drogérií okamžite kupujem..:) Ďakujem za radu, aj ked essence ma teraz doosť sklamal :/
    http://galaxy-with-bee.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neni zač :) a v čom ťa sklamal ?? V ktorých výrobkoch ?

      Odstrániť
  3. Aj ja som si ho kúpila asi pre týždňom, ale zatiaľ žiadna výhra. Viac sa mi osvedčil taký malý gelík Clearskin z Avonu :)
    eR.Ka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z Avonu radšej nič na pleť nekupujem, i keď mi sestra doniesla odličovač 3 v 1 (hydratuje, tonizuje aj odličuje ) a ten je áhodou skvelý :)) hneď po prvom použití som mala pokožku hydratovanú :) Myslím že je z nejakej rady Care :)

      Odstrániť
  4. Ja som mala z tejto pleťovej rady krém, no a po tom som si povedala že essence okrem lakov na nechty nikdy.
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám práveže od essence tada dekorativku, lebo tie nové laky sa vraj moc šúpu... nemáš s nimi skúsenosti ? :)

      Odstrániť
  5. Ja som lepší likvidátor akné nenašla, samozrejme ak sa bavíme o nových vyrážkach, na jazvičky a už také tie zaschnuté vyrážky nefunguje, ale tie nové dokáže vysušiť a zlepšiť za pár hodín, je to fakt zázrak.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zienky to sa nanasa ten prasok nejako ci sa to riedi,dakujem

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...