snow

pondelok, 7. januára 2013

Essence báza pod make up

Ahojte :)
Keďže je to posledný deň prázdnin a zajtra už začína škola, rozhodla som sa dať ešte dnes príspevok, lebo myslím, že potom na to už nebudem mať čas :/

Takže dneska by som vám chcela ukázať bázu od Essence pod Make up.
Essence má dve varianty týchto báz : a to Rozjasňujúcu a tzv. Perfection




Čo táto báza sľubuje : Predlžuje trvácnosť make- upu. nádherne zjednocuje tón pleti, výsledok je svieža a žiarivá pleť. Hydratačný a zmatňujúci. Používa sa pod make up alebo aj samostatne.


Táto báza je vážne rozjasňujúca : obsahuje dosť veľké množstvo trblietok: shimmeru. Ale pretože som na ňu použila make up, myslím si, že to vôbec nebolo vidno :)
Takisto ju vďaka tomuto môžete použiť ako rozjasňovač : nad lícne kosti, na líniu nosa, nad peru a pod obočie :) Tam si určite uplatnenie nájde :)








Báza sa dávkuje pomocou aplikátora, ktorý je síce lepší, než keby ste do nej furt packali rukou, ale zato je moc nespoľahlivý, pretože i keď sa tú pumpičku snažím stlačiť čo najjemnejšie, aj tak to vyprskne príliš veľa produktu :/

Po nanesení na tvár som asi už o hodinu spozorovala, že sa celá lesknem, ako keby som práve zjedla veľký rezeň :D :D A to nemám vôbec mastnú pleť, naopak suchú.
















<- nerozotrená báza (jedna pumpička )

Rozotrená báza, môžete si všimnúť ľahký shimmer :)   ->




Cena  : 3,89 eúr
Množstvo : 20 ml


Takže aký mám ja názor na túto bázu ?? :) Pre mastnú pleť určite nie :) Ale navyše vďaka trblietkam má možnosť použitia ak ako rojasňovač, tak prečo nie ?? :)

ináč baby čo hovoríte na bázu od Rimmelu ?
Kúpiť či nekúpiť ?? :) Rozmýšľam nad ňou, kedže je teraz aj spolu s make upom v zľave ( za 9,9O oba ) :)


Prajem pekný zvyšok dňa :))
Vaša Kika :)









1 komentár:

  1. Fix&Perfekt je super!a k tomu ešte Match Perfection, výborná dvojka :)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...