snow

štvrtok, 27. decembra 2012

After Christmas Haul

Ahojte :)) Tak už máme po sviatkoch a ja , aj keď som po Vianociach úplne švorc, som išla po nákupoch . Všetky veci , čo vám dnes ukážem , som kúpila v 1O1 drogérii :) Ikeď bol môj nákup malý, som s ním veľmi spokojná :)


 Vitalos balzam na pery 
Tento balzám mali vo viacerých príchutiach a to : višňa, vanielka, med a neutral . Ja som si vybrala neutral, čiže bez chuti , pretože doma mám už toľko tých balzámov a každý chutí inak :)
Na tento som počula samé chvály, aj my ho švagriná doporučila, tak šup s ním do košíka :) Gramáž má 4,5 grama a stál 1,29 eur. :)
 Bruno Banani Pure woman

Tuším, že táto voňavka bude mojou najobľúbenejšou do konca života :) Tá vôňa sa ani nedá popísať... Je trošku sladšia ale vážne iba trošilinku a vôbec to nieje jedna z tých ťažších vôní, ktorú keď použijete, zostane po vás v miestosti ešte pár dní :D
Och .... ak vás aspoň trošku zaujala, bežte do drogérii a popitajte si pani predavačky ovoňať z testera :) Odpadnete :)
Objem má 75 ml a cena sa pohybuje okolo tých 1Otich eúr .

 New York Color lIn a New York color minute 
Ďalej som si kúpila môj prvý lak od tejto značky. Vybrala som si tmavú farbu, pretože je známe, že na krátke nechty sa najviac hodia tmavé laky. Je to rýchloschnúci lak ktorý som už odskúšala, a vážne som s ani nevšimla kedy mi uschol, heh :)
Stačí vám iba jedna vrstva pretože tento lak je nádherne pigmentovaný . Ja som si kúpila odtieň Manhattan 248.
Je dosť veľký , má 9,7 ml a stál ma 1,29 ... no nekup to :)








Zrkadlo na líčenie

A máme tu poslednú vec môjho nákupu . Je to malé, stolové zrkadlo ktore som už vážne nutne potrebovala, keďže doteraz som sa zakaždým maľovala so zrkadlom s rozmermi centimeter x centimeter a potom to aj tak vypadalo, keď som sa videla v odraze auta na ceste do školy :D Je to Obojstranné zrkadlo, pričom jedna strana je zvčšujúca  a druhá je normálna. Navyše to má veľmi dobrý stojan, vďaka ktorému si môžete zrkadlo nastaviť pod uhlom, akým chcete :) Viac vám k nemu nemám čo povedať, akurát že už ho mám špinavé od otlačkov :D Cena : 2,39eúr.
 Tak a na záver je tu fotka veci, bez ktorej by som to asi neprežila :) Vždy musím niečo cuckať a je mi jedno, či je to ľadové alebo teplo, alebo zima či leto :) A samozrejme som si coca colu kúpila kvôli ten srande na vrchu, s ktorou tú plechovku otvárate :) Proste sa to snažím zbierať :)
Dúfam že sa článok páčil a chcela by som vás poprosíť o nejaký ten koment, aby som vedela , či sa vôbec oplatí venovať tomuto blogu , a že si to nepíšem len sama pre seba :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...